Bästa Blanx!

Jag kommer inte ihåg var jag läste om Blanx tandkräm först, men jag köpte en tub på engelska eBay för ett par månader sedan – för som alla andra bra grejer säljs den så klart inte i Sverige – och det är den enda tandkräm som faktiskt har gjort mina tänder vitare. (Det och elektrisk tandborste, de är verkligen så mycket bättre än vanliga.)

Den hemliga, verksamma ingrediensen är arktisk lav, som hjälper till att bleka tänderna på ett skonsamt sätt utan att irritera tandhalsar eller ge ilningar i tänderna. Den smakar gott, också!

Min tub tog tyvärr slut igår, men mina föräldrar åker till London imorgon och har lovat att fylla på mitt förråd. Annars finns Blanx att köpa hos Britstore för £8.49.

Comments

  1. Josephine says:

    Spännande! Vita tänder är alltid kul 🙂

  2. Hihi köp en åt mig med 😉 Nä, skojar bara.

    Behöver bleka mina tänder, men med något som inte förstör emaljen. Min emalj är redan svag som den är. Tror att en blekande tandkräm är mer skonsam mot tänderna.

  3. Den är verkligen bra, jag köper Blanx hos feelunique.com för 6,99 inkl. frakt!

  4. Coolt! Jag har liksom alltid bara förutsatt att blekande tandkrämer är bullshit.. 🙂

