Från högt till lågt

Igår kväll var jag på Berns för Make Up Stores fest, idag ligger jag nedbäddad i soffan med halsont, feber och snuva. Så kan det gå. Jag hade i alla fall en rackarns trevlig kväll!

På eftermiddagen sprang jag förbi Kicks för att hämta ut den beställning jag gjorde på webshoppen (mer om den senare). Kolla!

Jag funderade lite på att införskaffa Pink Swoon redan förra veckan, och när Therése visade mig sitt exemplar bestämde jag mig på fläcken. Visst är det fint?

Introducing the latest addition to my blush stash: beautiful Pink Swoon!

Comments

  1. ÅÅåh, jag har länge dregglat över Pink Swoon. Måste skaffas, måste skaffas, måste skaffas….

  2. Usch då stackare, men så roligt som du verkar haft igår kanske det inte är så synd om dig ändå. ;P

  3. Underbar, underbar färg! Krya på dig =)

