EOTD: Early Bird Special

Eftersom jag sov för lite inatt beslöt jag mig för att hålla det ljust och enkelt, för att inte dra för mycket uppmärksamhet till eventuella mörka ringar och svullnader kring ögonen. Jag behöver verkligen den där roll-on grejen från Clinique!

MAC Paint Pot Painterly
Urban Decay Brow Box Beige Betty
MAC Shroom (hela locket)
MAC Phloof! (inre ögonvrån och brynbenet)
MAC Fluidline Blacktrack
Isadora Inliner Kajal Blonde
YSL Mascara Volume Effet Faux Cils

Slept badly the night before, so kept it bright and simple so as not to draw too much attention to dark circles and puffiness.

Comments

  1. Cyt Lennhammer says:

    Du har en väldigt häftig ögonfärg 🙂

  2. Riktigt snyggt i all sin enkelhet. Smart att skippa maskara på nedre fransraden för ett piggare intryck.

  3. Snyggt! Jag tycker inte du ser svullen eller mörk ut, men jag har stor förståelse för All about eyes-roll-onbehovet ändå =)

  4. Naturligt och vackert! Du har något att hämta på Kabuki…

    http://www.kabukibeauty.blogspot.com/

    Kraaaam!

  5. ljusa sminkningar känns fräscht! fint!

