Nails Inc. höstkollektion – älskar!

Jag hittade bilder på höstkollektionen från Nails Inc. på Facebook, och hallå vilka snygga lack!

  • Palace Garden Terrace: Greige är tydligen det nya svarta i nagellacksvärlden, men än är vi inte trötta på det! Eller?
  • Lowndes Square: Mjuk, krämig lavendel.
  • Queensgate Mews: Glossig, nästan-svart lila.
  • Duke of Wellington Place: Revolvergrått.
  • Om ni känner samma sug som jag efter de här lacken finns de i fyrpack på Lookfantastic för £25.

    A/W collection from UK brand Nails Inc. is so gorgeous, I want the lot.

    Comments

    1. Mmm, gimme!

    2. När det gäller nagellack så är höstfärgerna så mycket roligare än sommarfärgerna

    3. Queensgate Mews och Duke of Wellington Place ser extra fina ut, tycker jag! Jag är rysligt förtjust i grått, men lerfärgat och ljusa lila nyanser har inte riktigt fått fäste hos mig än.

    4. Nej, absolut inte! Mer Greige åt folket :D^^

    5. Sminkhörnan says:

      JAJEMEN!!! jag skulle inte gråta om jag fick dom =)

    6. underbara lack!

    7. Queensgate Mews var snyggt!

