Absolut skräp: Nivea Liquid Eye Liner

Nu tar jag fram stora sågen igen! Offret den här gången? Niveas Liquid Eye Liner.

Eyelinern är i pennform, vilket jag tycker är en bra idé – om den hade funkat. Man kan nämligen bara måla ett halvt öga innan ”bläcket” i pennan tar slut, sen måste den stå upp och ned för att fyllas på. Sånt har inte jag tid med på morgonen!

Som ni ser är det så dåligt flöde i pennan att det knappt räcker till två linjer, så det enda jag använder den till i nuläget är att dutta i eventuella småmissar när jag lägger min eyeliner – fullkomligt slöseri med hundringen pennan kostar, med andra ord.

Nivea’s Liquid Eye Liner is a complete waste of money as it doesn’t work properly; not enough flow and the ink keeps running out. Pity!

Comments

  1. Håller med! Köpte den själv för ett bra tag sedan och har knappt använt den. Förutom att bläcker tar slut fort, så tycker jag svärtan är lite mesig. Nä, det blir inte köpt igen.

  2. Så synd att den inte funka för dig, för mig är den jättebra:) tur att det är olika

  3. Usch då! Du får spana in den nya eyelinern som Isadora släppt (eller släpper snart), den är faktiskt riktigt bra.:)

  4. Visst är den totalt värdelös!!!!

