Sparkling Award!

Vilken rolig överraskning jag fick när jag kollade mailen för en stund sedan,jag har nämligen fått en award av gulliga Kerstin! (Tack för motiveringen, jag blev så himla glad.)

Tanken är att man ska berätta vad man gillar med sin egen blogg, och sedan välja ut några andra bloggerskor och berätta vad man gillar med deras bloggar.

Vad jag gillar med min blogg är att den är en förlängning av mig själv – jag skriver med glimten i ögat och en nypa självironi, och jag tvekar aldrig att säga vad jag tycker. Jag gillar också mina små reseguider, och jag lovar att det kommer att komma en om London!

Jag skickar vidare till:

LipGloss Bitch: Drottningen bland sminkbloggar, as far as I’m concerned. Först på bollen med nyheter, samt superfina EOTD:s.

Heartcore: Mina Londonsystrar! Alltid roliga små inlägg med en personlig touch.

El Mika: Välskrivna inlägg, massor av bra tips och roliga infall.

Comments

  1. Tack! Vad gullig du är!

  2. Men ack vad söt du är! Snart kan vi ha en date 😀

  3. Hoho, ”roliga infall” – I love it! 😀 Tack fina du ❤

Trackbacks

  1. […] fick jag en Sparkling Award med finaste motiveringen från Fröken Rosa, tack! […]

