Fröken rosa guidar till nätshoppar: CD Wow Beauty

Namn: CD Wow Beauty.
Märken: Benefit, Clinique, Chanel, Estee Lauder, Laura Mercier, Bobbi Brown, Stila, m fl.
Frakt: Gratis!
Leveranstid: 7-10 daggar.
Betalning: Kort och Paypal.
Risk för tull: Ja, jag tror att företaget är baserat i Asien.
Prisvärt: Ja, det tycker jag. När jag scrollade igenom Benefitutbudet såg jag dock flera produkter som, så vitt jag vet, har utgått ur sortimentet, så försiktighet kan vara på sin plats.
Förslag till förbättring:
Omdöme: Enormt sortiment, fri frakt, priser i svenska kronor, produkterna kommer vackert inslagna.
Rekommenderas: Ja, med försiktighet som sagt.

Comments

  1. Ifall CD WOW säljer sådant som inte ska finnas på marknaden är det inte risk att det är kopior som säljs i den butiken då?

  2. Jag har beställt från CD-Wow beauty ett par gånger och varit jättenöjd. 🙂

  3. Okey! Är bara lite försiktig eftersom att jag har hört att det finns butiker som säljer kopior.

    Får ta och kila in där och kolla någon dag 🙂

    Kila in på min blogg ifall du hinner, har en önsketävling just nu!

