Talika Lipocils Expert Eyelash Conditioning Gel: slutresultatet!

Nu har jag använt Talikas fransnäring i en månad, och jag kan inte säga annat än att jag är överförtjust. Mina fransar känns både längre och fylligare, och jag tappar knappt några fransar längre. Det är självklart ingen lösögonfranseffekt vi talar om, men lite ”oomph” tycker jag absolut att jag ser!

Start:

Efter 28 dagar:

Dock har jag inte märkt av något av den utlovade böjen, men jag har en bra ögonfransböjare så jag har överssende med det. Jag rekommenderar Talika till alla som har taniga fransar och vill ha extra längd och fyllighet, har du redan långa tjocka fransar (lyckost…) så tror jag inte att det kommer att händaså mycket. Jag kommer absolut att köra vidare på Talika.

Pris: Runt 250 kr för den stora förpackningen, Eleven har just nu bara den lilla i lager.
Betyg:

I’m really impressed with Talika’s conditioning eyelash gel. If you’ve got puny lashes like I do, this is definitely the product for you!

Comments

  1. Men typiskt….Jag tänkte att jag skulle beställa en idag och så är de slut…..
    Ja ja får väl vänta då.

  2. Love it! 🙂

  3. ser verkligen ingen skillnad, placebo.

  4. ser inte heller någon skillnad alls :S
    Motiverar mig inte att köpa produkten precis. Tyckte dina fransar på förebilden ser fetare ut.

