Ljuva lavendel

Jag blev så sugen på allt med lavendel sedan jag läste Kabukis inlägg, så jag satte snabbt ihop en liten önskelista med produkter jag gärna skulle lägga vantarna på.

– L’Occitane Lavender Pillow Mist, 100 ml/220 kr. Sprejas på kudde och lakan och verkar rogivande. Jag har sovit lite dåligt senaste veckan, och en sömnbefrämjande mist låter underbart.

– Weleda Lavender Relaxing Bath, 200 ml/205 kr. Ett avslappnande bad på kvällen innan läggdags funkar alltid, och en lyxig badolja höjer njutningsgraden.

– Weleda Lavender Creamy Body Wash, 200 ml/105 kr. Citrusvarianten är en storfavorit hos mig, krämig, dryg och väldoftande, så mina förväntningar på lavendelditon är minst sagt höga!

Min egen lavendelbuske i balkonghörnan.

Comments

  1. Ser ut som härliga produkter allihop!

  2. Mmmm, sniff, sniff, doftar ljuuuvligt!

