Ögonskuggor från Lily Lolo!

Igår kväll när jag kom hem från jobbet låg det ett vadderat kuvert från England på dörrmattan, vilket visade sig vara de ögonskuggor från Lily Lolo som jag beställt för säkert två veckor sedan. Skuggorna är neutrala och skimriga, och även om de inte ser ut att vara mycket för världen i min swatch nedan, så är de ljuvliga i verkligheten.

Vanilla Shimmer: Klassisk highlighter i en mjuk rosabeige nyans
Honey Peach: Gyllenbeige med persiko- och guldundertoner
Miami Taupe: Rökig, mjukt gråbrun med adderat skimmer som ger lite extra zing.

Alla skuggorna kommer att dyka upp i EOTD:s så småningom, och jag ser verkligen fram emot att leka med mina nya små burkar. Skuggorna kostar £5 styck, burkarna innehåller 1,5 g.

Comments

  1. Ser ut att vara härligt skimmer i skuggorna. 😀

  2. De ser jättefina ut! SKuggor av den här sorten kan man aldrig ha för många av =)

    • Jag dras mer och mer till neutrala skuggor, har jag märkt. Känner mig inte så bekväm i starka, knalliga färger.

