Fröken rosa recenserar: ACO Sense & Care Sunkissed Body Lotion

Jag är vanligtvis anti allt vad brun-utan-sol-produkter heter, jag gillar att vara blek och omfamnar min blekhet med stolthet. På sommaren vill jag dock se ut som om jag väljer solen framför kryptan, och då passar det utmärkt med en gradvis BUS, som ACO:s Sunkissed Body Lotion är. Jag gillar den för att jag inte blir brun på en gång, för att min normalt blåvita ton blir en smula gyllene för stunden, och om jag inte vill fortsätta skrubbas den lätt bort i duschen efter ett par gånger.

Krämen är ganska lättflytande, går relativt fort in i huden och är lätt att få jämn. Den doftar äpple till en början, men efter en timme ungefär kommer den omisskännliga BUS-doften fram. Den är inte alltför stark, men ändå inget jag vill dofta på jobbet så det lilla problemet har jag kringgått genom att enbart använda den efter min kvällsdusch. Resultatet syntes på mig redan efter en gång, men det kan variera från person till person. Betyget blir en fyra, tack vare det låga priset och det fina resultatet.

Pris: 69 kr på Apoteket.
Betyg:

