Hur många bronzers äger jag egentligen?

Med tanke på hur jag brukar säga att jag gillar min bleka nuna och inte har något intresse av ”bli brun” i solen, äger jag förvånansvärt många bronzingprodukter. Här är en jag hittade idag, till exempel: Shimmerbrick Bronze från Bobbi Brown.

Jag köpte dosan på väg till London förra året (SAS säljer Bobbi Brown på vissa flighter) men sedan dess har den blivit liggande, sorgligt nog. Synd, för den är himla fin! Ganska skimrigt dock, så det gäller att vara lätt på handen om man inte vill se ut som en discokula i ansiktet.

Comments

  1. Den ser fin ut! Jag är inte heller så benägen att bronza, rouge är mer min melodi.

  2. Jag gillar både rouge och solpuder utan skimmer. Men man får verkligen applicera med måtta för annars ser det lätt lite komiskt ut.

