Borta bra, hemma helt okej

Sent igår kväll stapplade jag in genom min ytterdörr efter en fantastisk helg i York, en underbar stad som jag varmt rekommenderar. Vi åkte även ut till kusten, till Scarborough, över dagen och åt fish ‘n’ chips och njöt av den vackra naturen.

Det blev inte så mycket shopping, däremot, eftersom vi hade så mycket vi ville se, men ett rouge snappade jag åt mig på Boots. Urban Decay Afterglow Powder Blush i nyansen Score är ljuvligt korallfärgat med guldskimmer och ger fin glöd till kinderna.

Lite varmare än Coralista, ifall ni är sugna på att jämföra.

Comments

  1. Åh, man är ju bara så sugen på allt som ser korallitg ut just nu! Jättefint verkar det avra och skönt att höra att du haft en trevlig semester.

  2. Åh, denna måste jag också spana in!

  3. Ser helt ljuvlig ut! Välkommen hem. 🙂

  4. vilken härlig färg!

  5. Jösses vad fint!

