Packa, packa, packa!

Håller på som bäst med packningen för min lilla helgtripp, och jag har faktiskt lyckats få ner det mesta i en plastpåse. Vi har inte så mycket tid på oss mellan anslutningarna och då har jag valt att resa med enbart handbagage. En utmaning för mig!

Lite av innehållet: Korres Basil & Lemon lotion och duschtvål, Redken Body Full schampo, balsam och volymspray, ansiktstvätt, moisturiser, ögonmakeupremover samt mascara. Till hjälp har jag haft P’ssions utmärkta guide.

Comments

  1. Jag älskar att resa men hatar att packa… fast det går rätt så fort när man har rutin på det. Vi åker varje år till Spanien i flera veckor då släkten har hus där, jag har därför en fast packlista i ett word-dokument så att jag får med mig allt utan behöva tänka så mycket, jag är ganska lat. Har även en handlarlista i samma dokument som jag tar med till mat-affären när vi kommit ner till Spanien.

  2. Det ser ut som en strålande packning )

