Happi-ness!

Fem minuter på Kicks är allt jag behöver.

Rexona deostick, 29 kr, min favoritliner från Isadora i nyansen Charcoal (som skimrar tjusigt i lila), 85 kr, Clinique 7 Day Scrub Cream, 255 kr.

Den 20:e maj beställde jag ett resekit med Redkenprodukter från Feel Unique och sedan dess har jag undrat var det tog vägen. Idag, när jag hämtade ut paketet, såg jag att det hade tagit vägen förbi Vancouver, av alla ställen. Frakten var i alla fall gratis.

Redken Body Full Shampoo, Conditioner och Volume Amplifier, £8.50.

Comments

  1. Härligt =)

  2. Faktiskt, fem minuter är oftast allt man (vi?) behöver! 😀 Speciellt på flygplats-shops, där är det ”IN! UT!” à la Snowroller som gäller 😉

    • Haha, brukar ditt resesällskap vara lika kolerisk som pappan i Snowroller?

      • Haha nej det brukar faktiskt vara jag själv som blir lätt stressad i deras miljöer :’D
        Det är något med den tuuunga parfymdimman som ligger! Haha!

