NOTD: H&M Check Me Out

Sådärja, nu har jag fixat mina datorproblem och nu kan jag blogga som vanligt igen, samt visa upp mitt nya nagellack som jag köpte idag!

Gissa om jag älskar färgen, som inte riktigt kommer till sin rätt på bilden,men som är lysande korallig i verkligheten. Jag blir glad bara av att titta på mina naglar! Lacket var lätt att applicera, torkade fort och täcker nästan helt med bara ett lager (jag orkade bara måla ett). Och priset sen då, 39:50. Kan knappast bli bättre.

Comments

  1. Snyggt, snyggt, snyggt! HMs lack är verkligen bra nuförtiden!

  2. Vad det är skönt med lack som täcke bra! Supersnyggt!

  3. Vad det är skönt med lack som täcker bra! Supersnyggt!

Trackbacks

  1. […] varit H&M:s Check Me Out. Perfekt korallrosa och lika snyggt på solbränd hy som blek. Så här ser det ut på fingrarna, […]

