Favoritbronzern

Även fast jag gillar min bleka hy vill jag gärna ha lite mer färg i ansiktet på sommaren (utan de risker som solning medför), och då sträcker jag mig allra helst efter Dallas från Benefit.

Jag applicerar Dallas med min stora skunkborste, #187 från MAC, och sveper över kindbenen, tinningarna, näsan och hakan för en lagom ”solkysst” glöd. Bronzers tycker jag är finast att kombinera med korallfärgade rouge, som Coralista eller MACs Cremeblend Joie-de-Vivre på kindäpplena, men det är fint med ett persikorosa också.

Dallas finns förstås där Benefit säljs, och doftar för övrigt lika gott som Benefits alla face powders.

Comments

  1. bronzer? den där är rosa….=/

  2. Hmm… jag tror att jag har Dallas i den där triple-boxen med olika rouge/bronzers. Måste leta reda på den!:)

