Shopping från Eleven!

Handlade ett par nödvändigheter hos Eleven igår förmiddag, och idag hade jag paketet i min hand. Det kallar jag snabbleverans! Här ser ni vad jag shoppade:

Den lilla tuben med penslar, som för övrigt verkar idealisk att ta med på resor, innehåller concealerpensel, foundationpensel (som det skulle ta en mindre evighet att applicera foundation med över ansiktet), två ögonskuggepenslar samt en rougeborste. Det verkar vara bra stuns i penslarna, och jag ser fram emot att sätta dem på prov.

En ny elektrisk fransböjare fick också följa med, eftersom jag klumpigt nog tappat min gamla i golvet så att den slutade fungera. D’oh!

Comments

  1. Marika says:

    Hur funkar den där fransböjaren??? Jag är så trött på att nypa mig själv i ögonlocken… blev nyfiken på om detta kunde vara nåt för mig…?

    • Man trycker den mot fransarna och arbetar sig utåt. Den värms upp ett vanligt AAA-batteri. Jag tycker att fransböjare av den här typen är toppen och skulle aldrig gå tillbaka till en vanlig.

  2. Marika says:

    Hmm ok… inget som ska klämmas eller nypas då? Det låter ju kanon! 😀

  3. Åh berätta om Japonesque’s penslar är bra sen. Har alltid varit nyfiken men aldrig slagit till.

  4. Hmm, menar du inte att den minsta syntetpenseln är en läpp-pensel och den lite större en concealerpensel?
    Jag har själv denna lilla tub och jag har då använt dem så. Kan inte tro att någon skulle använda den där lilla som foundationpensel! :O

    • Jag går bara på vad som stod på förpackningen. Själv tänkte jag ha den större till concealer och den lilla till eyeliner.

