Fröken rosa recenserar: Swiss Pharmacy Caring & Nourishing Night Cream


Caring & Nourishing Night Cream är egentligen för torr och känslig hy, men det hindrar inte min blandhy från att älska den! Så länge jag inte smackar på för mycket av den här tjocka, gräddliknade krämen så vaknar jag med ett lent och återfuktat ansikte.

Krämen är oparfymerad – bra för de med känslig hy – men luktar inte så där läskigt ”oparfymerat” som rengöringsgelén gör, vilket är ett stort plus. Ett annat stort plus, för mig i alla fall, är att den inte tycks vara portäppande, och bara det gör att den får ett högre betyg.

Pris: 149 kr hos Medstop.
Betyg:

Produkter utskickade för recension. Mina åsikter är mina och har inte påverkats av tredje part. Se gärna min policy för mer information.

Comments

  1. Detta låter ju som en otroligt intressant kräm!

  2. Håller med! Jag testar den nu jag med och den är superskön! 🙂

Trackbacks

  1. […] En ny nattkräm står högst upp på min inköpslista nu, då den jag brukar använda – Swiss Pharmacy Caring & Nourishing Night Cream – är för tung för sommarvädret, och sedan vill jag gärna ha en med aktiva ingredienser […]

  2. […] och behandlat hår som jag ska testa – jag gillade hudvårdsprodukterna från Medstop som jag testade förra året, så förväntningarna är […]

