Fröken rosa recenserar: Natuvive Papaya Smooth Body Butter

Första Natuvive-produkten ut att recenseras är body buttret med papaya, som snabbt har blivit en favorit. För det första älskar jag doften – fruktig utan att vara söt, med en liten grön ton (ni fattar vad jag menar) som försvinner efter ett tag. Toppen tycker jag som inte gillar när mitt kroppsmörj slår emot min parfym. Vad som däremot inte försvinner är den lena, mjuka känslan på huden, som känns snudd på nyinsmord hela dagen. Min hud är ganska torr av sig och för att undvika trista torrflagor och ödlehud vill jag gärna ha rätt så kraftiga krämer, och här håller Natuvive vad de lovar. Jag blir så len på armarna att jag inte kan låta bli att ta på mig själv under dagen!

Krämen är smörig (som sig bör) i konsistensen och går snabbt in i huden, den känns dryg och man kommer långt på en liten klick. Extra plus för att man får en fin lyster också!

Pris: 119 kr, ska finnas i butik från 1:a april.
Betyg:

Produkter utskickade för recension. Mina åsikter är mina och har inte påverkats av tredje part. Se gärna min policy för mer information.

Comments

  1. Låter supermysig. Bra att den inte krockar för mycket med andra dofter.

  2. En sån här måste jag ha! 🙂

Trackbacks

  1. […] ni trodde att jag gillade Natuvives body butter skulle ni bara veta hur mycket jag gillar den här skrubben. Inte nog med att den doftar helt […]

