Mumsigt från Natuvive!

I eftermiddags ringde brevbäraren på med ett stort paket i famnen, ett paket fullt med produkter från Natuvive som jag strax ska hoppa in i duschen med! Det här är vad jag ska testa:

Papaya Revital Shampoo & Conditioner
Vårdande, stärkande och närande för torrt och skadat hår. Berikat med Betaine och jojoba ger det håret tillbaka dess naturliga glans och lyster. Rek ca pris 69:-

Papaya Smooth Body Butter
Sammetsmjukt och extra närande body butter med naturlig papayaolja och vårdande sheasmör. Rek ca pris 119:-

Pomegranate Moist Body Scrub
Mjukgörande scrub med naturligt granatäpple och exfolierande salt- och sockerkristaller. Ger huden förnyad lyster och omedelbar mjukhet. Rek ca pris 109:-

Pomegranate Hydra Shampoo & Conditioner
Innehåller naturligt granatäpple och intensivt återfuktande ämnen. Berikat med silkesprotein och provitamin B5 gör det håret friskt, glansigt och silkesmjukt utan att tynga ner. Rek ca pris 69:-

Vad vill ni höra om först?

Comments

  1. Oh, jag är grymt nyfiken på skrubben! 🙂

  2. Johanna says:

    Och jag blir genast sugen på om papaya serien kan vara något för mitt hår…

  3. Pomegranate Moist Body Scrub verkar ju hur läcker som helst! Jag vill också ha pressutskick, hur lyckas du?!

    • Jag blev kontaktad av PR-firman efter att jag hade skrivit en del om Cliniderm. 🙂

  4. Skrubben ser helt klart mest frestande ut =)

