Nytt märke på Kicks: Formula 10.0.6

Nytt för mig i alla fall, ska jag väl tillägga, jag har inte så mycket tid att springa i affärer nuförtiden. Produkterna verkar i första hand vara riktade mot problemhy, vilket jag inte har, men jag kollade runt på hemsidan och hittade tre produkter jag gärna skulle lägga vantarna på.

Pores Be Pure: Rensar ut orenheter och blockerade porer med hjälp av jordgubbar och rosmarin.

One Smooth Operator: Mekanisk peeling med havre och vulkanisk lera. Drar ut orenheter och gör huden slät.

Deep Down Detox: Lermask som kombinerar apelsin, bergamott och havssalt för en superren hy med massor av lyster.

Just nu har Kicks kampanjpriser så alla produkter kostar 79 kr/st (ordinarie pris 99 kr). Engångsförpackningar går på 19 kr/st. Erbjudandet gäller till och med 23/3 eller så långt lagret räcker, så passa på!

Comments

  1. Hey, kunde smooth operator vara nåt för mig som inte riktigt har råd med MAC:s vulkanlavemaskar, hmm. Pores be pure skulle jag gärna också vilja ha. Eller låt oss säga allt:D

  2. Pores be pure och Deep Down Detox ska jag försöka få med mig hem 🙂

  3. Såg dem för ngra veckor sen på kicks och köpte 3 engångs påsar med ansiktsmask, olika sorter. Har testat två – never again! För första gången reagerar min hy mot något, dessa ansiktsmasker!! Mudmasken plus en till lerliknande, fick tvätta bort fort som attans..

    • Oj, det låter inte alls bra! Nu blev jag inte alls lika sugen på att prova…

      • Jag blev förvånad när jag prova dem. Har ALDRIG reagerat mot ngt tidigare. Och de luktade jättegott men men…

  4. jag testade pores be pure och no time to shine, maskerna gjorde ONT, ja ONT!!..men har nog aldrig fått ett bättre resultat av någon annan mask, funderar därför starkt på att kolla upp de andra produkterna!scrubcremen däremot håller jag mig borta från, innehåller pimpsten!

