Hej till Lily Lolo?

lily_lolo

Jag klickade hem provburkar från Lily Lolo häromdagen, och när jag kom hem idag låg paketet på min tröskel. Jag gillar visserligen min mineralfoundation från i.d. (mer än Everyday minerals, faktiskt) men jag gillar att Lily Lolo inte innehåller någon bismuth och att den ljusaste nyansen är snäppet ljusare än Bare Escentuals.

På bilden syns Porcelain (ljus med neutrala undertoner) till vänster och Candy Cane (ljus med kalla undertoner) till höger. Proverna kostade £0.99 styck och jag beställde från hemsidan.

Comments

  1. Inte för att vara någon besserwisser, men bismuth heter vismut på svenska…

  2. Hur länge räckte en provburk ungefär?
    Funderar på beställa🙂

    • Ungefär en vecka, beroende på mängden man applicerar. Jag vill ha ett så täckande resultat som möjligt, och då går det ju åt lite mer, men typ 6-7 tillfällen?

